You are currently viewing מגוון סוגים של ארנק עור לאישה – מהו המותג בשבילך?

מגוון סוגים של ארנק עור לאישה – מהו המותג בשבילך?

באתר שלנו תיהני ממבחר עכשווי ואיכותי של ארנקי עור לנשים מבית מותגי על מובילים, ביניהם ארנקים של המותגים קיפלינג, לי קופר, גא'ס, עימנואל, ולנטיני, גובני, אמיקה, יעל קידר, NETA SADEועוד. לא יודעת באיזה מותג של ארנקי עור לנשים לבחור מתוך המגוון הגדול המוצע על ידינו? את מוזמנת לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי. כמו כן לפנייך מספר טיפים בנושא שבהחלט יכולים לעזור.

על מה ולמה מותג?

בתקופה בה אנו חיים, כשרמת החיים והמודעות לסטייל רק עולה, נשים רבות מקפידות ללכת רק עם פריטים איכותיים של מותגים מובילים. פריטים אלו כוללים בימינו גם ארנקים, כי את לא יכולה ללכת עם תיק של מותג משובח ולהוציא ממנו ארנק פשוט וחסר זהות. עבור הצורך הזה השוק המקומי מציע לנשים מבחר עשיר של ארנקי מותגים, וכעת רק נשאר להבין איזה מותג מתאים לך.

כל מותג והקטע שלו

חשוב לדעת כי לכל מותג של ארנקי עור לנשים יש את הקטע המייחד אותו מבחינת סגנון עיצוב. למשל ניתן למצוא מותגים עם לוק נשי, מעודן ואלגנטי, ארנקים עם עיצוב קלאסי ושמרני, לעומת ארנקים עם עיצוב צעיר, צבעוני ונועז. לכן בתור התחלה את צריכה לבחור בארנק המתאים לאישיות שלך ולאורח חייך. למשל אם את עורכת דין רצינית או מנהלת של סניף בנק, יותר יתאים לך ללכת עם ארנק עור איכותי וסולידי מאשר ללכת עם ארנק צבעוני ומיוחד. מצד שני, אם את סטודנטית או מנהלת משרד פרסום את בהחלט יכולה לבחור בארנקי עור עם עיצוב תוסס וייחודי. מעבר לכך, לנשים רבות חשוב שתהיה התאמה בין עיצוב הארנק לעיצוב של התיק שבתוכו הן לוקחות אותו. ויתרה מכך, יש גם נשים שחשוב להן ללכת עם תיק וארנק בעלי אותו אופי ושל אותו מותג.

שיקולים פרקטיים שיש לקחת בחשבון:

מלבד חזותו של הארנק, בבחירת פריט מתאים עבורך יש התחשב גם בכמה שיקולים פרקטיים. קודם כל חשוב לבחור בארנק שמתאים במידותיו וחלוקתו הפנימית לתכולה המיועדת עבורו, כך שתקבלי ארנק נוח ומסודר, שקל לשלוף ממנו פריטים שונים ושייכנס בקלות לתיק שלך. בנוסף, יש לדעת כי מחירי ארנקים לנשים משתנים בעלויותיהם בין מותג אחד לשני. לכן יש לבחור במותג המציע ארנקים במחיר שמתאים לכיסך. כמו כן חשוב לבחון את הארנק ועיצובו בהתאם לשימוש שיעשה בו, בין אם מדובר בארנק ליומיום או ארנק לאירועים.

כמה מותגים לדוגמא:

בכדי לעזור לך להבין יותר טוב איזה מותג של ארנקי עור לנשים מתאים לך, לפנייך מספר דוגמאות למאפיינים כלליים של מותגי ארנקים לנשים:

• קיפלינג- המותג מציע ארנקי נשים עם לוק צעיר ואופנתי, עם עיצוב סולידי המתאים לנשים בכל גיל. כמו כן הארנקים מוצעים בגוונים יפים ומיוחדים כמו אפור בזלת, והם מתוכננים באופן ייחודי ומתקדם, למשל עם סגירת מגנט.

• לי קופר- ארנקי נשים של המותג לי קופר הינם ארנקים בעלי עיצוב עכשווי, צעיר וצבעוני, המוצעים עבור מחירים משתלמים במיוחד. ניתן למצוא בקולקציה החדשה ארנקים דמויי עור איכותיים ועמידים בשלל צבעים כמו כאמל, אדום, ורוד, תכלת, אפור, חרדל, כחול, ועוד.

• גא'ס- המותג מציע מבחר עשיר של ארנקי נשים אלגנטיים, בעיצוב קלאסי עכשווי, נוטף משיק ויוקרה, בגוונים אופנתיים כמו לבן, ורוד, בורדו ושחור.

• ולנטיני- ארנקים לנשים שמבינות בסטייל עם לוק איטלקי ייחודי ואלגנטי, המוצעים בשלל צבעים ויכולים אף לשלב שני צבעים בארנק אחד, כמו ארנק שחור עם אפור, ארנק אפור עם אדום, וכדומה.

• NETA SADE – ארנקים בעיצוב נשי וזוהר, למשל בצבע כסוף, עם הדפסי זברה, ארנק אפור עם פס שחור, ועוד.