You are currently viewing לי קופר תיקים לנשים – למי שמחפשת תיק איכותי ואופנתי

לי קופר תיקים לנשים – למי שמחפשת תיק איכותי ואופנתי

מבקשת לקנות תיק נשים איכותי ואופנתי במחיר שווה לכל נפש? כדאי לך להכיר את התיקים האופנתיים של מותג העל לי קופר, אותם תמצאי באתר שלנו במבחר גדול ובשלל דגמים, גדלים וסוגים.

מותג אופנה מוביל בארץ ובעולם לתיקי נשים

לי קופר הינו מותג שאין צורך להציגו, שכל אחת מכירה כחברת אופנה בינלאומית מצליחה. למעשה מדובר במותג בריטי מאוד וותיק שקיים כבר יותר ממאה שנים, שלצד תיקים גם מעצב בגדים, ג'ינסים, נעלים ואקססוריז עבור נשים, גברים וילדים. בישראל המותג פעיל כבר מעל לעשרים שנה ומוצריו זוכים לביקוש רב בזכות הקו הצעיר שלהם, רמה בלתי מתפשרת של איכות עיצוב וגימור, עם שימת דגש על הפרטים הקטנים, ומגוון עשיר של דגמים לבחירה המתחדשים כל הזמן. כל זאת במחירים נוחים שמתאימים לכל כיס ועם שלל מבצעים כל השנה.

אם כן, על ידי בחירה בתיק של לי קופר, אותו תוכלי להזמין מהאתר שלנו אונליין, את יכולה להיות בטוחה שתזכי בתיק באיכות גבוהה במיוחד של מותג מוכר, שישרת אותך נאמנה לאורך זמן ועבור מחיר שלא יכביד על הכיס.

מבחר עשיר של דגמי תיקים של לי קופר

אם את מחפשת לי קופר תיקים לנשים, באתר שלנו תזכי במענה שלם, עם מבחר עשיר של תיקים לנשים בשלל סוגים, צבעים, עיצובים ומידות. בין היתר תוכלו למצוא באתר שלנו את דגמי תיקי לי קופר לנשים הבאים:

• אם את מחפשת תיק צד אופנתי שיכול לשמש אותך בכל שעה ביום, מעבודה ועד בילוי בבית קפה, תיק צד אופנתי בעיצוב מודרני, רענן וייחודי של לי קופר יכול להיות הפריט הנכון בשבילך. התיק מורכב מתא מרכזי ותא אחורי, ויש לו חלוקה פנימית נוחה במיוחד. כמו כן התיק מגיע עם רצועת כתף מתפרקת ומתכוונת ועם רצועות לאחיזה ביד.

• צריכה תיק גב ללימודים או למחשב לפטופ אבל לא מוכנה לוותר על מראה אלגנטי? לי קופר מציע לך תיק גב אופנתי אלגנטי ונוטף בשיק בצבע כמל. כמו כן לתיק רצועות מתכוונות שניתנות לפירוק ואפשר גם ללכת אתו כתיק צד על הכתף. לתיק תא מרכזי, תא מיוחד למחשב נייד, שני תאים חיצוניים ושני תאים אחוריים וחלוקה פנימית נוחה במיוחד.

• במידה ואת מחפשת תיק גב לא גדול, נוח ואופנתי, תוכלי לבחור בתיק קלאסי קטן של לי קופר, בעל צורה מעוגלת וגוון של עור הפוך, המעוצב עם שני תאים מרכזיים, תא אחורי וחלוקה פנימית יעליה ונוחה.

• כאשת עסקים מצליחה את צריכה תיק מתאים למשרד. תוכלי לבחור בתיק עסקים אלגנטי לנשים של לי קופר עם ידית נשיאה, עשוי מבד קורדורה בגוון אפור אופנתי. כמו כן בתיק הזה יש תא מרכזי שמתאים למחשב נייד ותא אחורי.

• מחפשת תיק אופנתי שמתאים לאירועים? מה דעתך על תיק צד לנשים של לי קופר העשוי מבד דמוי עור בעיצוב נשי מעודן, שיעניק לך נוחות מרבית המתקבלת בזכות חלוקה פנימית נוחה של תא מרכזי, שלושה תאים חיצוניים ותא אחורי.

• מבקשת ללכת עם תיק שיש לו מראה צעיר ועכשווי? יתכן ויתאים לך תיק נשים דמוי עור של לי קופר בצבע סגול אופנתי. מדובר בתיק ייחודי ומרהיב, שלצד מראה אופנתי גם יספק לך נוחות מרבית בזכות חלוקה פנימית נוחה הכוללת תא מרכזי, תא אחורי ותא חיצוני.

• באתר שלנו תהני מעוד מבחר תיקי נשים של המותג, החל מארנקים ופאוצ'ים ועד לתיקי צד, גב, עסקים ותיקים לטיולים ונסיעות.