You are currently viewing מה אומר עליך התיק האישי שלך? ולמה דווקא תיקי נשים של GUESS יעזרו לך להתבלט?

מה אומר עליך התיק האישי שלך? ולמה דווקא תיקי נשים של GUESS יעזרו לך להתבלט?

אם פעם תיק היה רק תיק, הרי שכיום התיק שאת בוחרת ללכת עימו אומר עלייך הרבה מאוד. אז מה בעצם אומר עלייך התיק האישי שלך, ולמה בחירה בתיק GUESS לנשים תעזור לך לבלוט? קראי והחכימי.

תיק אישי כעדות לאופי שלך

הידעת? הבחירה בתיק שעימו את הולכת אינה מקרית, ומעידה רבות על מי שאת ומה שמאפיין את האישיות שלך? תיק יכול להעיד למשל אם את בחורה רצינית או קלילה, עסוקה או משועממת, מאורגנת או מבולגנת, סולידית או נועזת, מבינה באופנה או לא, ועוד. עדות זו נובעת מהמאפיינים השונים של התיק שעימו את הולכת, למשל אם את בוחרת ללכת עם תיק קטן או גדול, תיק נשיאה או צד, תיק אם או בלי כיסים, תיק בעיצוב קלאסי או נועז,, וכן באם מדובר בתיק עם רצועות דקות או עבות, תיק בצבע ניטראלי כמו שחור או אפור, בגוון בהיר או כהה או בצבע בולט ועז. וכמובן, איזה מותג עומד מאחורי התיק שלך: האם מדובר במותג יוקרה אופנתי, מותג פשוט וזול, חיקוי של מותג יוקרה, או תיק חסר זהות.

תיקי נשים – אז מה אומר התיק שלך עלייך?

אז כמו שאמרנו, מאפייני התיק האישי מעידים רבות אודותייך, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

• הולכת עם תיק גדול עם תא אחד מרכזי? כנראה שאת לא הבן אדם הכי מסודר בעולם ואת מתנהלת באופן ספונטאני, עם תיק שלתוכו את זורקת כל מה שאת צריכה, שיש בו הכל ושמאפשר לך לצאת מהבית בלי יותר מידי הכנות.

• מסתובבת עם תיק מעוצב וקטן שיש לו הרבה מאוד תאים? כנראה שאת בן אדם מסודר, מחושב ומאורגן, שמוכנה מראש לכל מצב, שיש לך בתיק כל מה שצריך לכל מצב ובעיה ושיש לך סדר יום מאוד ברור ומאורגן. • לתיק שלך יש צבע קלאסי ניטראלי? את ככל הנראה בו אדם מאוד יעיל, שבוחרת תיק שילך עם כל דבר, ויש לך טעם קלאסי ואלגנטי.

• בוחרת בתיקים בעלי גוון נועז או בהיר? סביר להניח שאת אוהבת לבלוט ולהיות שונה מאחרים, שעושה מה שבה לה בחיים ושיש לך יותר מתיק אחד בבית.

• הולכת עם תיק גב? את כנראה בחורה מאוד פרקטית שנוחות חשובה לך מעל הכל.

• מסתובבת עם תיק צד? ככול הנראה את בחורה שאכפת לה מאיך שהיא נראית, שתיק מהווה עבורה פריט חיוני ושימושי.

• הולכת עם תיקי יד? להיראות טוב זה הדבר הכי חשוב בעולם.

למה כדאי לך ללכת עם תיקי נשים של GUESS?

רוצה לשפר את הופעתך, להעניק לעצמך לוק יותר בולט, ומראה שיותר מחמיא לאישיות שלך? כדאי לך לבחור באחד מדגמי תיקי נשים guess שתמצאי באתר שלנו. מדובר במותג שכל מי שמבינה בסטייל מעריכה, שיש לו קולקציות מרהיבות של תיקים אופנתיים שבהחלט ישדרגו לך את ההופעה. למשל תוכלי למצוא באתר מבחר תיקי צד guess בסגנונות וגדלים שונים, כדוגמת תיק צד קטן מדגם NOELLE בעיצוב אלגנטי בצבע לבן עם סגירת אבזם דש, שיש לו תא פנימי ותא מרכזי לצד רצועה מתכוונת איכותית. למראה יותר מתוחכם את יכולה לבחור בתיק צד קטן ועגול של המותג, עם רצועת נשיאה ושרשרת רצועת צד שניתן להורידה.

כמו כן לעונת הקיץ תוכלי לבחור בתיק צד אופנתי בצבע ורוד אפור שופע בתאים, או לבחור בתיק צד מהפנט צבע לבן, ייחודי ואלגנטי שיש לו שלושה תאים מרכזיים לצד תא אחורי ופנימי, ושמחזיקים אותו עם רצועת בד משולבת בשרשרת זהובה.