You are currently viewing איך לבחור ארנק לגבר?

איך לבחור ארנק לגבר?

מחפשים ארנק לגבר איכותי, פרקטי ואופנתי? באתר ובסניפים שלנו תמצאו מענה שלם עם מבחר עשיר של ארנקי גברים מבית מותגי על מובילים. מתלבטים באיזה ארנק לגבר לבחור מתוך המבחר הקיים? אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בבחירת ארנק מתאים. בנוסף, לפניכם שורה של טיפים ועצות שיכולים לעזור.

סוגים שונים של ארנקים

בבחירת ארנקי גברים יש קודם כל להכיר את סוגי הארנקים בשוק. בתור התחלה ניתן לחלק ארנקים לגבר לארנקי בד ועור, כאשר לרוב ארנקי עור נחשבים כיותר איכותיים ומכך גם יותר יקרים. בנוסף ניתן למצוא ארנקים לגברים במידת ובצבעים שונים, וכן בצורות שונות של סגירה, בין אם באמצעות רוכסן, סקוץ', ללא סגירה ועוד. כמו כן ארנקים נבדלים אחד מהשני בתאים שהם מספקים למסמכים, כרטיסי אשראי, מטבעות וכדומה. מתוך מבחר זה יש לבחור בארנק מתאים לפי מספר פרמטרים עיקריים, המורכבים בין היתר משיקולי תקציב, מידות מתאימות וסגנון עיצוב.

תקציב לקניית ארנק

ארנקים לגברים מוצעים במנעד רחב של מחירים, בהתאם לאיכות הארנק, החומר ממנו הוא עשוי והמותג שעומד מאחוריו. לכן בתור התחלה חשוב להגדיר מסגרת תקציב לקנייתו של ארנק. יחד עם זאת בדרך כלל מומלץ להשקיע בארנק איכותי של מותג מוכר שישרת את בעליו היטב למשך תקופה ממושכת. כמו כן ההשקעה בארנק משתנה בין ארנק ראשי המיועד ליומיום לבין ארנק שני לאירועים או לנסיעות.

מידה נכונה של ארנק

בחירה בגודל הארנק מותנית במספר גורמים. קודם כל יש לבחור בגודל ארנק בהתאם לגודל וכמות המסמכים שהוא נדרש להכיל. כמו כן הארנק נדרש להתאים למקום אחסון המיועד עבורו בין אם כיס מכנס, תא בתיק או תא ברכב. למשל לפנקס צ'קים יש לבחור בארנק באורך מתאים, ולתעודת זהות יש צורך בארנק במידות מתאימות, בעוד שלכרטיסי אשראי ורישיון נהיגה יכול להתאים ארנק יותר קטן.

מעבר לכך יש לזכור כי מעצם מהותו ארנק נדרש להיות פריט קומפקטי, שנוח לקחת אותו לכל מקום. לכן לרוב עדיף לבחור בארנק שאינו גדול, עבה ומסורבל מידי, ולא אחת ניתן בהחלט לצמצם נפח של ארנק פשוט על ידי ארגונו, עם זריקה של פריטים שכבר אינם נחוצים. את הארגון מומלץ לבצע אחת לכמה חודשים.

מבנה פנימי מתאים של ארנק

לצד מידות יש גם לשים לב למבנה הפנימי של הארנק והיותו מספק מענה יעיל עבור בעליו. כך למשל למי שיש הרבה כרטיסי אשראי וכרטיסי ביקור יחפש אחר ארנק שיש בו הרבה כיסים ייעודיים למטרה זו. כמו כן למי שיש הרבה פתקים יחפש אחר ארנק עם תא מרכזי גדול לאחסונם, ומי שאינו עושה שימוש במטבעות לא צריך בארנק עם תא ייעודי למטרה זו.

העיצוב של הארנק

בשוק ניתן לבחור ארנקים עם עיצובים שונים, כאשר עיצוב הארנק נדרש להתאים לאישיות הגבר, אורח חייו והסגנון המועדף עליו. למשל ניתן לבחור בארנקים קלאסיים בעלי עיצוב סולידי, בקו נקי שתמיד באופנה, המתאימים לצרכים ואירועים רשמיים כמו פגישות עסקים. מאידך, אדם העובד בשטח בעבודת פיזית, יכול לבחור בארנק עם עיצוב יותר ספורטיבי, שמציג עמידות בפני רטיבות ולכלוך.

כמו כן יש לבחור ארנק בצבע מתאים, כאשר בדרך כלל לקבלת ארנק בעל חזות מכובדת כדאי לבחור בפריט בגוון כהה כמו חום או שחור. מצד שני אנשים צעירים או העובדים במקצועי יצירתי יכולים לבחור בארנקים לגבר בגוונים יותר בהירים ועזים. בנוסף, למי שרוצה ארנק אופנתי כדאי לבחור בפריט שיש מאחוריו מותג מוכר ומוערך, כמו הוגו בוס, guess ארנקים, Emporio Govani, לי קופר, מייקל קרוס, פייר קארדן, טומי הילפיגר וכדומה.

.