You are currently viewing מגוון תיקי מותגים מהארץ ומהעולם

מגוון תיקי מותגים מהארץ ומהעולם

מחפשים תיקי מותגים איכותיים כתיק גב, צד פאוץ' וכדומה? באתר וסניפים שלנו תיהנו ממבחר איכותי של תיקים מבית מותגים מובילים בארץ ובעולם, ממנו כל אחת ואחד יכולים למצוא את התיק המועדף בין אם מדובר בתיקי צד Guess, תיק קאן קאן, תיקי ספרייגראונד, ועוד.

למה כדאי לקנות תיקי מותגים?

אם פעם היינו קונים תיקים חסרי זהות, ייחוד ויופי, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. בשנים האחרונות עם העלייה ברמת החיים והמודעות לעיצוב ואופנה, עולה במקביל הביקוש בקרב הציבור בישראל לתיקי מותגים. ביקוש זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קודם כל תיק של מותג מבטיח קבלת פריט איכותי, יעיל ועמיד, שיספק מענה נוח למגוון צרכים שונים ואשר יחזיק מעמד שנים רבות וטובות. בנוסף הליכה עם תיק של מותג תבטיח קבלת פריט מעוצב עם לוק עכשווי, שיש מאחוריו הצהרה של סטטוס ואיכות חיים. עבור צורך זה אנו מספקים מענה שלם עם תיקים של מגוון מותגים מובילים בארץ ובעולם.

מבחר עשיר של תיקי מותגים

באתר שלנו תיהנו ממבחר עשיר של תיקי מותגים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

• תיק קאן קאן- תיקי גב מבוקשים של המותג השבדי הוותיק FJÄLLRÄVEN מעולים כתיק לתלמידים. מדובר בתיקים עמידים לאורך זמן, איכותיים ונוחים לנשיאה, שעשויים מחומר מיוחד דוחה ועמיד למים וללחות, מעוצבים באופן שמונע כאבי גב. כמו כן התיקים כוללים לוגו שמחזיר אור ותווית פנימית לרשימת פרטי בעל התיק. זאת לצד תא מרובע ראשי שיש לו ריפוד פנימי הניתן לשליפה ששומר על צורת התיק, כיסי צד, תא קדמי, ידיות נשיאה ורצועות כתף מתכוונות.

• תיקי ספרייגראונד- תיקי גב של המותג הניו יורקי העולה ספרייגראונד ידועים בשילוב החדשני של איכות לצד עיצוב נועז ויוצא דופן. מדובר בתיקי גב חזקים ואיכותיים עם תא מיוחד למחשב נייד, תא למשקפיים, ידית נשיאה, תא חיצוני ורצועות אורטופדיות מתכוונות וחזקות. בנוסף תיק זה מתאים להלבשה על גבי מזוודה.

• תיקי צד Guess- מותג אופנה בינלאומי שנוסד בשנות השמונים, המשלב קלאסיקה אירופאית לצד השראה מעולם האופנה האמריקאי. למותג מבחר מרשים של תיקי צד אופנתיים לנשים בעלי לוק עכשווי ואלגנטי נוטף בסטייל. תיקי הצד יספקו מענה מושלם ליומיום, עבודה ולאירועים.

• קיפלינג- מותג תיקים בלגי עם חנויות בכל רחבי העולם המוכר בזכות לוגו מחזיק מפתחות בצורת קוף. למשל תוכלו למצאו פאוץ' לנשים של המותג בגוון ורוד עם שפע של תאים, לרבות תא אחורי, וכן עם רצועות כתף מתכוונות שניתן להורידה ורצועות מותניים מתכוונות.

• לי קופר- תיקים של מותג האופנה המצליח לי קופר מגיעים בעיצובים עכשוויים שונים. למשל תוכלו לבחור בתיק גב דמוי עור לנשים של המותג עם חלוקה נוחה לארבעה תאים נפרדים, שני תאים חיצוניים ורצועות גב שניתן לאחדן לכדי רצועת צד אחת.

• אדידס- למותג הספורט אדידס יש גם ליין של תיקים מעוצבים ואיכותיים. למשל תוכלו למצאו פאוץ' לבן של המותג עם תא מרכזי, רצועות בטן מתכוונות ותא פנימי. כמו כן תוכלו לבחור בתיק גב קטן של המותג עם לוק זוהר ורצועות חזקות, נוחות ועמידות במיוחד.

• יעל קידר- תיק צד אופנתי של מעצבת העל הישראלית יעל קידר, בצבע אדום מעוצב עם תא מרכזי ותא חיצוני קדמי ואחורי.

• מותגים נוספים- יש לנו תיקים, מזוודות וארנקים לנשים וגברים של עוד מגוון מותגים, לרבות טומי הילפיגר, ג'יפ, סמסונייט, טומי, מייקל קרוס, בוס, פילה,ארמאני, ולנטיני ועוד.