You are currently viewing ארנק טומי לגבר ועוד מותגי ארנקים מובילים

ארנק טומי לגבר ועוד מותגי ארנקים מובילים

באתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי של ארנקי גברים מבית מותגי על מובילים, לרבות ארנקים של טומי הילפיגר, אמרני, גאס, עימנואל, גובני, לי קופר, קלווין קליין ועוד. מהמבחר כל גבר יכול למצוא את הארנק המושלם עבורו.

למה בכלל לקנות ארנק לגבר של מותג?

בימינו עבור גברים רבים ארנק הינו פריט פרקטי בעל ערך מוסף, וכמו עניבה, משקפי שמש או שעון מהווה פריט המעיד על מעמד ומצב כלכלי. כפעול יוצא מכך עולה הביקוש בקרב גברים אחר ארנקים מעוצבים ואיכותיים של מותגים מוכרים ונחשבים, בעלי חזות מכובדת ומרשימה, שהם ירגישו טוב להוציא אותם ולשלוף מהם כרטיס אשראי או כרטיס ביקור. בנוסף, מכיוון שארנק אינו פריט המוחלף בתדירות גבוהה, רבים בוחרים ובצדק להשקיע בארנק איכותי מעור של מותג מוכר שישרת אותם נאמנה לאורך השנים.

ארנקים של טומי הילפיגר

ארנקי גברים של מותג האופנה האמריקאי המצליח טומי הילפיגר זוכים לביקוש רב בארץ, בזכות סטנדרטים גבוהים של איכות נטולת פשרות, לצד עיצוב המשלב לוק עכשווי עם מראה קלאסי ועל זמני. וכמובן הביקוש לארנקים אלו נובע מהיות מותג זה סמל סטאטוס מובהק. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו ארנק טומי הילפיגר מעור בצבע שחור בעיצוב ייחודיי ומרשים עם שישה תאים עבור כרטיסי אשראי ותא פנימי.

כמו כן תוכלו לבחור ארנק טומי מעור נפה משובח, נוח לנשיאה בכיס, עם חלוקת תאים פרקטית ונוחה של שני תאי שטרות, שני תאים לכרטיסי ביקור וארבעה לכרטיסי אשראי, ולכך מצטרף גם ארנק נוסף ייעודי לכרטיסים. מי שנדרש בארנק יותר גדול יכול לבחור ארנק לגבר של המותג מעור נפה רך ונעים למגע עם שני תאים לשטרות, שנים עשר תאים לכרטיסי אשראי ועוד שישה תאים שקופים עבור כרטיסים ותמונות.

בנוסף, גברים שרוצים רמה גבוהה של אבטחה יכולים לבחור בארנק עור ייחודי של המותג, שיש לו הגנה מובנית נגד גניבה של נתוני אשראי ומידע אישי של RFID. הארנק עצמו מורכב משמונה תאים עבור כרטיסי אשראי, תא שטרות ותא שקוף.

ארנקים של מותגים נוספים

במקביל לארנקים של טומי הילפיגר יש עוד מגוון מיני מותגי ארנקים שתמצאו באתר שלנו, בשלל דגמים עכשוויים:
• ארנקים של מייקל קרוס כדוגמת ארנק עור אלגנטי ויוקרתי לגבר, עם שמונה תאים לכרטיסי אשראי ותא לשטרות, שיש לו ארנק כרטיסים נשלף.
• ארנק מעוצב של המותג גא'ס עם ארבעה תאים עבור כרטיסי אשראי, תא שטרות ותא למטבעות.
• ארנק בעיצוב עכשווי של המותג לי קופר, עם שישה תאים עבור כרטיסי אשראי ועוד תא לשטרות כסף מקופלים.
• ארנק עור מעוצב ופרקטי של המותג האמריקאי הוגו בוס, עם שישה תאים עבור כרטיסי אשראי, תא כפול לשטרות ותא למטבעות.
• ארנק עור לגברים של מותג העל הצרפתי פייר קארדן, המכיל ארבעה תאים לכרטיסי אשראי, תא למטבעות ותא כפול עבור שטרות.
• ארנק עור של המותג עמנואל עם עיצוב מחורר ייחודי, המכיל תא עם סגירת רוכסן למטבעות, תא שקוף וארבעה תאים עבור כרטיסי אשראי

בחירה בארנק מתאים

מתוך מגוון ארנקי מותגים לגברים המוצעים באתר שלנו, בחירה בארנק מתאים מורכבת ממספר שיקולים שיש לתת עליהם את הדעת. קודם כל יש לבחון את עיצוב הארנק והיותו מתאים למעמדו ותפקידו של בעליו, ובאם הוא נדרש לחזות אלגנטית ורצינית, עכשווית ומתקדמת, וכדומה. בנוסף יש לבחור בארנק מתאים במידותיו לכמות הפריטים שהוא יכיל ולאופן נשיאתו, בין אם בכיס של בגד או בתא של תיק. וכמובן יש לבחור בפריט עם חלוקה פנימית מתאימה מבחינת כמות כרטיסי ביקור ואשראי שיש, כמה כסף מזומן אתם נושאים עליכם, אם יש צורך בתא למטבעות, וכדומה.